2009. szeptember 22., kedd

Események Rákóczifalván

Barika hétvégén eljött vélem frisbee versenyre mert végre sikerült magam rávenni,hogy induljunk kutyás frisbee versenyen freestyle kategóriában és ne csak távolsági dobós futamban.Persze ez már nem az első volt mert előtte lévő héten debütáltunk free-ben.Ott nagy meglepetésemre magasan vertük a mezőnyt.Most ketten indultunk kezdő kategóriában.Hát nem voltunk annyira pengék mint amilyet szerettem volna mert kedves lovasok ott csattogtattak mellettünk ostorral és Barika nem rajong az ilyenekért ezért nem túl sok korongot kapott el.De magához képest joo volt.Nagyon megvoltam vele elégedve.Végül megnyertük a mi kategóriánkat és összetettben meg 2. lettem az állattal mivel az előzőheti futam meg a mostani egy versenysorozat része volt.Nagyon örültem neki.A nap csúcspontja meg a szépségverseny volt amit a helyiek rendeztek keverék kutyáknak és mivel Barikám is az ezért poénból elindultunk.Az egészben az volt a különleges hogy a zsűritagok között volt mozgáskorlátozott és egy nagyon kedves vak lány.Bari hozta a formáját és mikor odamentünk a lányhoz egyből beleült az ölébe és nem is nagyon akart kijönni.Mivel én elég persszimista vagyok az ilyen versenyekben nem is számítottam arra hogy esetleg nyerhetünk.De nagy meglepetésemre Barit hozták ki győztesnek,úgyhogy végül három kupával tértünk haza a versenyről.
Itt van pár kép arról mit is csináltunk mi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése